Brev:
Mad fra grill, rugbrød, honning, æg
2. juni 2010
Alder:
21 mdr.
Mad fra grill, rugbrød, honning, æg
Hej Helen
Må vores datter godt spise alt mad der har været på grill ?
Vi griller meget når det er sommer, kød, fisk eller andet - er der nogle forbehold vi skal tage iforhold til det at maden er tilberedt på grill ?
Hvornår kan hun få rugbrød med kerner ?
Er det rigtig hun ikke må få honning eller er den en skrøne ?
Hun elsker æg og spiser gerne 1 helt æg til frokost i weekenderne - er der noget max indtag af dette ?
Bedste hilsner
L´s Mor